نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3745
-
الف
+

حادثه ای فاجعه بار فلمبرداری «مأموریت غیرممکن7» را متوقف کرد

فلمبرداری فلم سینمایی «مأموریت غیرممکن ۷» در حالی که به تازگی بعد از چندماه آغاز شده بود، دوباره متوقف شد.

به گزارش آی فیلم2، فلمبرداری قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» در حالی که به تازگی بعد از چندماه توقف به علت شیوع کرونا به تازگی آغاز شده بود، با آتش گرفتن موتر سایکل یک بدلکار متوقف شد.

این حادثه که ضرر 2 ملیون پوندی بر جای گذاشته است، به خاطر این رخ داده است که بدلکار باید هنگام پرش، در یک منطقه پیش‌بینی شده فرود می‌آمد اما به علت خطای محاسباتی چند متر دورتر فرود آمده و موتور او آتش گرفته است.

خوشبختانه در این سانحه به کسی آسیبی نرسیده اما وضعیت فاجعه‌باری پدید آمده و خسارت‌های مالی بسیاری به بار آورده است .

در همین حال، «تام کروز» به شدت‌ آشفته است و هیچ‌کس دوست ندارد پروژه دوباره متوقف شود.

قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» قرار است نوامبر سال 2021 اکران شود، در حالی که پیش‌تر باید تابستان سال آینده به نمایش در می آمد.

تا کنون شش نسخه از این مجموعه به نام‌های مأموریت غیرممکن(1996)، مأموریت غیرممکن ۲(2000)، مأموریت غیرممکن ۳(2006)، مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح(2012)، مأموریت غیرممکن: ملت یاغی(2015) و مأموریت غیرممکن:فال‌اوت (2018) ساخته و اکران شده‌ و «تام کروز » به عنوان کرکتر مرکزی در تمام نسخه‌های فلم حضور داشته است.

قسمت جدید فلم «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری با بازی شماری از بازیگران قسمت‌های قبلی از جمله «تام کروز» در نقش اصلی، سایمون پگ، ربکا فرگوسن و ونسا کربی ساخته می‌شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر